sobota 30. června 2018

Soutěž o podepsanou sérii Temné bratrstvo



Ahoj!

Vy, kteří mě sledujete na instagramu už o této soutěži určitě víte. Možná jste na ni už trochu pozapomněli, protože nějakou dobu trvalo, než se vše zařídilo a knihy dorazily, ale už je to konečně tady!

Jak to začalo:
Pro vás, kteří mě na instagramu nesledujete, tak věc se má následovaně. I když jsem z prvních dvou dílů série Temné bratrstvo nebyla nějak extrémně nadšená, líbily se mi a dokázaly ve mě udržet takové napětí, že jsem se vždycky s radostí pustila do dalšího dílu. A tak se mi konečně do rukou dostal díl poslední. A já byla absolutně nadšená! Třetí díl se mi vážně hodně líbil a tak jsem téměř hned po dočtení psala e-mail autorovi. Docela mě totiž mrzí, že se o sérii v České republice tolik nemluví a tak jsem ji chtěla dostat mezi čtenáře právě nějakou soutěží. Ptala jsem se tedy autora, zda nemá k dispozici například nějaké záložky nebo nějaké obrázky, které by mohl podepsat a věnovat mi je do soutěže. No a stalo se něco neuvěřitelného. Autor mi sdělil, že má v zásobě ještě celou sérii v češtině, a že ji tedy podepíše a pošle. Po nekonečném čekání série konečně dorazila, sice trochu potlučená, ale přeci. Největší díky pro Luka Sculla!


Role KNIHCENTRA:
Dále bych chtěla poděkovat Knihcentru, díky kterým jsem se k sérii dostala, a kteří mi sérii postupně dávali k recenzím. A patří jim i další dík, protože všem účastníkům soutěže věnují 5 % slevu do jejich e-shopu! Děkuji!

Podmínky soutěže:
Soutěže se smí účastnit lidé s doručovací adresou v ČR starší 18 let. Mladší účastníci se mohou zúčastnit pouze s povolení rodičů. Účastník souhlasí s poskytnutím jména či přezdívky a e-mailové adresy. Tyto informace budou sloužit pouze pro rozeslání slevových kódů a kontaktování v případě výhry. Jména/přezdívky výherců budou zveřejněny.
Výherci budou dva a budou náhodně vylosováni.
Soutěž probíhá od 1. - 31. 7. 2018


Jak se zúčastnit:
Pro účast v soutěži mě musíte sledovat na některé ze sociálních sítí (facebook, instagram) nebo přes pravidelné čtenáře (úplně ve spodní části blogu). 
Své šance můžete navýšit také plněním dobrovolných úkolů. 
Povinné i nepovinné informace vyplňte do tabulky na konci stránky. Odpovědi uvidíte pouze vy a já.


Výhry:
1. místo:
> podepsaná série Temné bratrstvo
> 2 záložky z mé tvorby
> přívěsek Hra o trůny (vhodný také na otevírání dopisů)
> sleva 5% na nákup na stránkách KNIHCENTRUM.cz

2. místo:
> 2 záložky z mé tvorby
> přívěsek Hra o trůny (vhodný také na otevírání dopisů)
> sleva 5% na nákup na stránkách KNIHCENTRUM.cz

Všichni účasntíci:
> sleva 5% na nákup na stránkách KNIHCENTRUM.cz


Zapojit se do soutěže:


11 komentářů:

  1. Teda, pro mě je ten příběh naprosto neuvěřitelný - už snad jenom kvůli takhle senzačnímu přístupu autora mám o to větší chuť se těm knihám podívat na zoubek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem tomu vůbec nechtěla uvěřit! A do té doby, než mi knihy dorazily jsem tomu stále trochu nevěřila ;)

      Vymazat
  2. Já zatím četla jen první a sice mě nenadchl, alespoň ne moc, ale na druhou stranu zase nebyl úplně špatný, hrozný propadák nebo naprostá slátanina. To zase ne. Takže zkusím štěstí a díky za soutěž ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S prvními díly jsem to měla podobně. Navíc jsem byla na začátku hrozně zmatená, jak tam bylo docela dost jmen a ještě k tomu měla skorem každá postava nějakou přezdívku... :D
      Není za co, hlavní dík patří autorovi ;)

      Vymazat
  3. super příběh který nadchne každého

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo je ze série nadšený :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Není zač! Jsem opravdu ráda, že ji mohu pořádat :)

      Vymazat
  5. Moc díky za soutěž. Je vážně skvělé, že je autor podepsal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co :) To tedy! Stále mi to přijde neuvěřitelné... :)

      Vymazat
  6. Uzasna soutez! Moc se tesim!!!!

    OdpovědětVymazat