pondělí 23. února 2015

Mé zájmy - kreslení

K tomuto tématu toho sice nemám až tak moc co říct, ale i přesto si myslím, že si zaslouží, abych se o něm zmínila.

Ke kreslení (někdy i malování) jsem se dostala úplně jednoduše přes svou rodinu. Můj taťka i bratr kreslí moc krásně. Bratr je celkově hodně kreativní a nadaný. Je pro mě strašně náročné, žít v jeho stínu. Celkově se vyskytuji mezi lidmi, kteří jsou dosti kreativní a tak se cítím poměrně špatně.

Pro ukázku zase nahrávám pár fotek, kde můžete vidět něco z mé tvorby. S některými výtvory jsem vcelku spokojená, ale povede se mi jen minimum kreseb a navíc umím kreslit jen podle předlohy, ne z hlavy.


V poslední době kreslení nevěnuji moc času, což mě trochu mrzí. Ještě že mám ve škole stále „výtvarku“ a mohu si v klidu tvořit alespoň tam.

S malováním vlastně souvisí i můj design na blogu. Ten jsem také sama malovala. A i když je takový lajdácký, mám ho vcelku ráda.

Asi už nemám, co více bych vám k tomu řekla. Snad jen to, že i přes mou nešikovnost mě kreslení dosti baví, protože se u toho většinou příjemně uklidním.







7 komentářů:

  1. Veru, ani ja sa nevenujem kresleniu tak často ako by som chcela (mala) :D :D Aj keď chodím na umeleckú, tak sa k tomu dostanem maximálne raz do týždňa! :(
    Veľmi pekné výtvory :) Ten foťák... high class :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaký obor přesně studuješ?
      Děkuji :)

      Vymazat
    2. Grafika :3 Keď pretrpím prvé dva roky ručného kreslenia, tak ma v tretiaku konečne pustia za počítač :D Kruté svinstvo a podvod :D

      Vymazat
  2. Skvělé výtvory, já neumím malovat vůbec :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale já také moc ne. Ale snažím se.

      Vymazat
  3. Za pár let budeš kreslit dokonale. Nezdá se to, ale fakt to chce jen čas strávený cvikem, což víš a já zase plácám. Asi to mám stejně - jsem ve fázi pozorovací a z hlavy bych nic obdivuhodného nevytvořila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevím, ale děkuji za důvěru. Jo, je pravda, že je to hodně o tom cviku, pro mě je někdy strašně těžké pokračovat v kreslení dál, když vidím, jak jsou ti lidé kolem mě šikovní...

      Vymazat