středa 31. prosince 2014

Unboxing #6

Dnes mě mamka probudila s tímhle balíčkem v ruce.
Nejprve jsem si myslela, že je to jedna kniha, kterou jsem vyhrála, ale když jsem se koukla na odesílatele, zjistila jsem, že se jedná o něco jiného. A začala jsem se neuvěřitelně těšit, až balíček rozbalím.



A paperback už kouká ven :)

Muhaha, Lavnodyss!

A v balíčku je ještě něco!

Hloubení!

Jsou to MOJE první Holdstockovi knihy. Pravidelní čtenáři jistě dobře ví, jak Holdstocka zbožňuji, takže doufám, že chápete mou obrovskou radost. :) Navíc jsem je sehnala za dost dobrou cenu, což je u těchto knih dost dobrý výkon, protože už se shánějí dost špatně.
Obě tyto knihy jsem již četla, recenze dokonce najdete na blogu, ale konečně je mám i v knihovně.
Už mám zarezervovaný i Avilion, což znamená, že už budu mít tři jeho knihy! <3

A tady taková malá reklama ;)

A ještě jednou na závěr :3

7 komentářů:

  1. O týchto knihách som nepočul, ale obálky majú úžasné! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, protože jsou opravdu úžasné! :) Moc je doporučuji. Jedná se o sérii Les mytág, přičemž první díl série se jmenuje také Les mytág.
      Ano, obálky jsou skvělé :)

      Vymazat
  2. Tyto knížky neznám, ale jsou krásné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyto knihy celkově moc lidí nezná. Nevím zda je to tím, že jsou z konce 20. století, či čím je to způsobeno. Každopádně jsou to skvělé fantasy knihy, které by si zasloužili větší pozornost :)

      Vymazat
  3. O jeho knížce Les Mytág jsem dost slyšela. Zaujala mě, ale nevím, jstli je to něco pro mě. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také tyto knihy zatím neznám, ale vypadají velmi dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taktéž tyto knihy neznám ale vypadá to dobře..já ty unboxingy miluji, protože sama vím jakou mám radost když mi přijde nějaký tvrdý, hranatý balíček a já jdu otvírat :)

    OdpovědětVymazat