pondělí 5. února 2018

Jak nákupem knih "vydělávat" na další?

V dnešním článku bych vás ráda seznámila s cashback portálem Tipli, díky kterému můžete jednoduše ušetřit.

Před nedávnou dobou se v České republice cashbackové portály docela rozšířily, ale stále mi připadá, že nejsou příliš využívané. Možná je to z toho důvodu, že tomu lidé nevěří nebo za vším hledají nějaký háček. Také jsem zprvu zaujímala takový postoj a myslela si, že tím stejně ušetřím nějaké úplné minimum, kvůli kterému se mi ani nevyplatí se registrovat. Ale stejně jsem po oněch portálech neustále pokukovala, až jsme si nakonec vybrala Tipli.

Už si přesně nevybavuji, proč jsem zvolila právě tento web a ne jiný. Jedním z důvodů byl ale určitě fakt, že nemusíte dosáhnout nějaké předem určené částky, aby vám odměna mohla být vyplacena, takže si klidně můžete nechat vyplácet odměny po korunách.

No a protože jsou mé dosavadní zkušenosti s Tipli pozitivní, ráda bych se o ně podělila i s vámi!
Vše začíná u registrace, která je zdarma a zabere vám opravdu jen chvilinku, takže do toho neinvestujete ani čas, ani peníze. Poté jsem si hned nainstalovala Tipli i do prohlížeče, což je skvělé v tom, že když si prohlížíte zboží na nějakém eshopu, ve kterém můžete získat cashback (= odměnu), vyskočí vám upozornění. Navíc za instalaci doplňku dostanete symbolický bonus (o bonusech se ještě budu zmiňovat níže) 10 Kč a to se také neztratí.

Další fáze už je jednoduchá. Vyberu si zboží, které chci, vložím ho do košíku a jdu na stránky Tipli (na které se snadno dostanete přes výše zmiňované upozornění nebo přímo přes onen nainstalovaný doplněk). Pozastavím si AdBlock, který by mohl způsobit, že přesměrování nebude fungovat jak má, najdu si na Tipli profil daného eshopu a kliknu na “Přejít do obchodu”. Dokončím nákup a téměř ihned mi přijde email o nové odměně.

Hned ze začátku se mi stalo, že se mi z nějakého důvodu nepřipsala odměna, a protože se zrovna jednalo o vyšší částku, napsala jsem o tom Tipli email. Překvapilo mě, jak rychle odpovídají a ochotně řeší všechny vaše problémy. Ověřili si tedy, že jsem v obchodě opravdu nakoupila a byla tam přesměrována přes jejich server a odměnu mi okamžitě připsali. Komunikací si mě opravdu získali!

Získaný cashback si nemůžete nechat vyplatit okamžitě, protože ještě pár dní trvá, než obchod potvrdí, že nákup opravdu proběhl. Doba čekání je různá, ale na stránkách Tipli (v sekci odměny) se můžete podívat na odhadovaný datum potvrzení. Pak už můžete jít do sekce “Výplaty” a zažádat o zaslání peněz na vámi uvedený účet. Nebo můžete samozřejmě počkat, až budete mít našetřeno více a nechat si to poté poslat najednou.

Co se týče již výše zmiňovaných bonusů, u nich je vyplácení jen o malinko složitější. Jde o to, aby bonusy získali opravdu jen ti, kteří portál aktivně používají. Nemusíte se bát, že by vám bonusy po nějaké době propadly, to nehrozí. Jen zkrátka musíte počkat na moment, kdy budete mít potvrzených (a zatím i nevyplacených) alespoň 100 Kč z odměn. To znamená, že v případě, že máte nějaké bonusy, se vyplatí nevyplácet si každou potvrzenou odměnu, ale raději nějakou chvíli počkat.

První bonus 100 Kč můžete získat tím, že se zaregistrujete přes banner na konci článku. Další bonus získáte nainstalováním doplňku do prohlížeče a v poslední řadě také za doporučení přátelům.

Nedávno jsem již měla i s odměnami našetřeno něco málo přes čtyři stovky. Za to už si můžete pořídit pěknou knížku (nebo i dvě) a tak jsem si zažádala o výplatu odměn. Bylo to v pátek večer a v úterý už jsem měla peníze na účtě, takže ano, opravdu to funguje!

A z jakých obchodů, u kterých mohu díky Tipli získat nějaké peníze zpátky, nejvíce nakupuji? Hlavně je to samozřejmě  Bux.cz, Kosmas a AliExpress (kde se dají mimochodem sehnat i moc hezké záložky, washi pásky nebo spoustu fanouškovských doplňků - Harry Potter, Hunger Games, Game of Thrones, ...). Občas využiji také Knihy Dobrovský, Booking.com nebo Dáme Jídlo (ze kterého bohužel aktuálně nelze získat cashback odměnu)

Pokud stále váháte, doporučuji se rozhoupat a zkusit to. V případě, že vás ještě něco zajímá, neváhejte se zeptat v komentářích. A pokud je nedokáži zodpovědět já, jsem si jistá, že lidé z Tipli, vám ochotně pomohou :)

Žádné komentáře:

Okomentovat