čtvrtek 17. listopadu 2016

Divadlo: Ježíšek Superstar

Tentokrát Vám přináším recenzi, která není z knižního světa, ale byla jsem svědkem tak krásného divadelního představení, že jsem se o nějaké zážitky chtěla podělit i s Vámi. 

Malé Divadlo, České Budějovice
Režie: Janek Lesák
Dramaturgie: Natálie Preslerová
Herecké obsazení: Bartoloměj Veselý, Petr Hubík, Martin Dobíšek a Denisa Posekaná
Premiéra: 22. 10. 2016

Když se řekne Malé divadlo, spousta z Vás si ho pravděpodobně spojí jen s dětskými představeními. Pokud navíc nahlédnete do jejich programu a uvidíte věková doporučení jako 6+ či dokonce 3+, dost možná vás to ve vašich představách ještě utvrdí a vy už se o jejich tvorbu  více zajímat nebudete. Ráda bych Vás však přesvědčila, abyste tyhle myšlenky zahodili a šli se podívat na vlastní oči, protože ať spadáte do jakékoliv věkové kategorie, představení od Malého divadla si můžete zamilovat vždycky.

Aktuálně největší novinka z pera režiséra Janka Lesáka a dramaturga Natálie Preslerové nese název Ježíšek Superstar. Zajímalo Vás někdy, jak Ježíšek tráví svůj narozeninový den, kdo jsou jeho nejbližší přátelé a jak náročnou práci mají v předvánoční čas na starosti andělé? I to se můžete dozvědět, Ježíšek totiž pořádá narozeninový mejdan a Vy všichni jste zváni! 



Malé divadlo mám hodně spojené s hudbou, která se objevuje ve velkém množství jejich inscenací. A Ježíšek Superstar je nejhudebnější ze všech, které jsem zatím viděla. Krom klasické hry na kytaru či klavír si v představení můžete užít například hudbu vyluzovanou samotným tělem, odpadními trubkami nebo třeba i mrkví.
V představení nechybí ani zapojení diváků, takže se hudebními nástroji na chvíli mohou stát i děti a vy budete mít z představení kromě spousty krásných vzpomínek a zážitků i „selfíčko“ s herci.



Herecké obsazení je perfektní, myslím si, že nemohlo být zvoleno lépe. Na hercích je vidět, že hudbou žijí a setkávají se s ní i v běžných životech. Za jejich výkony je upřímně obdivuji a myslím si, že natrénovat toto představení muselo být náročnější než obvykle, protože krom zapamatování textu se herci museli naučit i různé „psí kusy“ s nástroji, nad kterými jsem jen tajila dech, jak dokonale působily.



Občas se mi stává, že mě něco nadchne, ale za pár dní to nadšení opadne. Z Ježíška jsem však nadšená i po měsíci a upřímně se těším, že se Ježíškovy narozeninové oslavy třeba za rok zúčastním znovu. Nyní o ní všem nadšeně vyprávím, doporučuji návštěvu představení a kochám se tím, jak jsou všechny termíny až do konce prosince vyprodány. 

Celkové hodnocení: 5/5

Žádné komentáře:

Okomentovat