sobota 10. října 2015

Seriály, které sleduji

Možná to některé z vás překvapí, ale netrávím čas pouze s knihami. Naopak mám spoustu jiných zájmů. Mezi jeden z nich patří sledovaní seriálu. V tomto článku Vás seznámím se seriály, které sleduji. Většina z nich se stala mou srdcovou záležitostí.
Článek budu pravidelně aktualizovat, abyste mohli vidět i u jaké série a jaké epizody jsem. Také jsem si jista tím, že sem určitě ještě nějaké seriály přibudou, protože jich plánuji začít sledovat docela dost.

DOCTOR WHO
S09E13
Jedná se o příběh Pána času, který si říká Doktor. Cestuje časem a vesmírem ve své Tardis. To je vesmírná loď, která však zvenku vypadá jako modrá policejní budka. Doktor si na své cesty bere rád nějaké společníky. Zažijete s ním napětí, strach, lásku, přátelství… Je to zkrátka dokonalý seriál obsahující vše, co potřebujete.

Než jsem narazila na tento seriál, nikdy mne nenapadlo, že by se mi mohl líbit sci-fi seriál o cestování vesmírem. O Doktorovi mi řekla má kamarádka. Získala si mne hned první série (ale když se na ní teď zpětně kouknu, tak oproti sériím dalším vůbec nebyla tak skvělá). Všechny díly jsem shlédla během neuvěřitelně krátkého časového úseku a teď již netrpělivě čekám na každý nový díl deváté série.


OUTLANDER
S02E13
Hlavní postavou je Claire. Poprvé se s ní setkáváme v letech 1945, ale záhadně se přesune zpět v čase a to do roku 1743. Tam se seznamuje se skotským bojovníkem Jamiem Fraserem (na nějž žárlí většina přítelů fanynek seriálu). Seriál, který zprvu hraje hlavně na lásku, ale v průběhu se můžete dočkat i neuvěřitelně brutálních scén, při kterých jsem musela zavírat oči.

Není to dlouho, co jsem se podívala na první díl seriálu, ale hned napoprvé jsem mu naprosto propadla. Právě si pořizuji anglické vydání knihy, podle které je seriál natočen, a netrpělivě čekám na druhou řadu.


SHERLOCK
S04E00
Příběh briliantního detektiva Sherlocka Holmes zasazen do Londýna 21. století, v hlavní roli s Benedictem Cumberbatchem? To je něco, co si nemůžete nechat ujít!

Myslím si, že na tento seriál jsem narazila díky Doktorovi. Strašně ráda sleduji Sherlockovi myšlenky. Je to tak složitý a zajímavý člověk a Benedictovi se daří tuto roli hrát skvěle.
Jeho hlavní nevýhodou však je dlouhé čekání na další sérii. Přičemž každá série má pouze tři díly (většinou tak hodinové).


DARK MATTER
S01E13
Příběh šesti lidí, jenž se probudí na vesmírné lodi, a nic si nepamatují. Neví, kdo jsou, neznají svou minulost ani své poslání. V každém díle se odhaluje některé tajemství členů posádky, které vám však mnohdy hlavu ještě více zamotá.

Tento seriál jsem objevila v létě, když jsem zrovna neměla co sledovat. Opravdu jsem si užívala odhalování nových skutečností. Byla jsem napjatá od začátku až dokonce. Doufám, že seriál bude pokračovat a zodpoví mi tak jednu otázku, která zní: „Proč?!“ Všechny postavy mi přirostli k srdci a já se dožaduji vysvětlení (i když mám svou teorii).


GAME OF THRONES
S06E10
Myslím si, že není nikdo, kdo by o Hře o trůny alespoň neslyšel. Povedený fantasy seriál, inspirovaný knihami G. R. R. Martina. Příběh se odehrává v Západozemí, kde mezi sebou jednotlivé rody neustále válčí o nadvládu.

Znám spousta lidí, kteří tímto seriálem opovrhují, i přesto znám asi více lidí, kteří ho vášnivě sledují. Neuvěřitelně mne překvapilo, jak je první řada shodná s knihou. V poslední řadě se prý děj již hodně odklání (Já jsem zatím u třetí knihy, tak to nemohu tak posoudit. Ale už tam nacházím dost neshod). I přesto, že už se jedná vlastně o jiný příběh, seriál stále ráda sleduji. Na příběhu se mi líbí to, že si nedělají žádné servítky s tím, koho zabijí (I když pokud vám zabijí vaši oblíbenou postavu, docela vás to naštve).


ONCE UPON A TIME
S05E23
Všichni určitě znáte pohádku o Sněhurce a její zlé maceše. Ale co se stane, když zlá královna uvrhne kletbu a všechny pohádkové postavy se objeví v jednom městě bez vzpomínek na to, kým doopravdy jsou? Pokud vás to zajímá, tak přesně o tom je tento seriál.

Mám spoustu seriálů, které mám v plánu shlédnout, ale nemám na ně čas. Once upon a time byl jedním z nich. Zrovna jsem nemocná a když jsem trávila pár dní doba v posteli, říkala jsem si, že se na něco rozhodně musím podívat. Volba padla na tento seriál a rozhodně nelituji!


Naposledy aktualizováno 30. 8. 2016

4 komentáře:

  1. Všechny znám :) Jediné, na co nekoukám, je Doctor Who. Vím, že je strašně moc oblíbený, ale já jsem nějaká výjimka, protože mě vůbec neuchvátil. A o Dark Matter jsem zatím jen četla, ale taky ho mám v plánu, vypadá to hodně dobře! :)
    Zbytek jinak taky sleduju ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kam jsi se až dokoukala u Doktora? Oni ty další série jsou vážně o moc lepší ;)

      Vymazat
  2. Tak z toho sleduji jen Sherlocka. GOT mě přestal bavit a ty ostatní neznám :-) Sherlock vede..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě ti rozhodně doporučuji zkusit se podívat i na ostatní seriály ;) Stojí to za to :)

      Vymazat