neděle 19. července 2015

Letní knižní hop - Vyhlášení


Všem děkuji moc za účast i za kritiku. Někteří psali, že se jim nelíbí design, ale mnohem častěji jsem se setkala s názorem, že se design líbí. Poměrně časté byli i připomínky ohledně barev. Tam jsem si vědoma svých nedostatků a tak bych vás ráda poprosila o spolupráci - pomozte mi prosím z výběrem (barva odkazů, ...). Děkuji.

Teď už se však vrhnu na ono vyhlášení.

Výhercem se stává... Nessa ... Gratuluji!
Vybrala si knihu Čarovná a navíc získává audioknihu Panovníci českých zemí.

Při losování jsem měla dobrou náladu a tak jsem se rozhodla, že bude ještě jeden výherce.
Tentokrát to padlo na Reading With Lucy. Taktéž gratuluji. 
Poputuje k tobě kniha, kterou sis vybrala, tedy Trhni si!

Ještě jednou gratuluji výherkyním a děkuji všem zúčastněným.
Za knihy děkuji nakladatelstvím MOBA a Fragment.

3 komentáře: