pátek 22. května 2015

Unboxing #13

Po nějaké době zase jeden unboxing. A tentokrát rovnou dvě zásilky najednou.


Začneme tedy tou menší zásilkou.




 
Zase další kniha do mé holdstockovské sbírky (a už mi schází jen dvě knihy!) Tentokrát jsem ji kupovala na aukru za celku slušnou cenu, ale to poštovné bylo trochu přehnané (platila jsem 80 a prodejce za zásilku zaplatil 44 Kč) 


A jdeme na ten větší balíček ;)


Bylo těžké se do balíčku dostat.



Recenzí výtisk od Moby. Příliš od knihy nečekám, myslím si, že bude spíše pro mladší čtenáře, ale přesto jsem na ni moc zvědavá.

Znáte některou z knih?

12 komentářů:

  1. Pekné kúsky. :) Ja by som si rada od Flinn prečítala Netvora. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé přírůstky :) Od Flinn jsem ještě nic nečetla,ale rozhodně něco od této autorky musím přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem parkrat koukala na aukro... ale je tam toho tolik, ze je nekdy lepsi nekoukat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je pravda :D Ale já tam většinou koukám raději pouze po Holdstockovi ;)

      Vymazat
  4. Carovnou si chci koupit tak dej vedet jaka je :)

    OdpovědětVymazat
  5. Čarovná mi také přijde jako recenzák, tak jsem na ni zvědavá. Je fakt, že jsem od této autorky četla pouze Hvězdu, ale styl psaní mi sedl a četlo se mi to dobře, tak proč nedat šanci další její knize. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od autorky právě zatím nic nečetla, ale od pár lidí už jsem na ni slyšela chválu, tak jsem zvědavá, co na ní řeknu já.

      Vymazat
  6. Pěkné úlovky. Však ani jednu knihu jsem zatím nečetla :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ani jednu z knih jsem zatím nečetla, ale vypadají zajímavě... Mimochodem jsem tě nominovala do TAGu a budu ráda, když se ho zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
  8. Knihy neznám, ale od Flinna jsem už jednu knihu četla a příliš mě neoslovila. Ale tak tahle bude třeba lepší. :)

    OdpovědětVymazat