pondělí 11. května 2015

Měsíční chvástačka | Březen + Duben 2015

Jsem tu s dalším příspěvkem do Měsíční chvástačky - meme, které vymyslela Judit.

 Tento článek už se tu mohl objevit přibližně před týdnem. Nafotila jsem knihy s krásným rozkvetlým stromem v pozadí. Jenomže pak se to opět stalo... zformátovala se mi karta u foťáku(ano, už bych si s tím vážně měla zajít do nějaké opravny)! Takže si teď všichni hezky představte, jak jsou ty fotky krásně jarní a pokochejte se těmito narychlo vyfocenými fotografiemi.
Protože jsem se totiž k nafocení teď nějak nedostala, všechny rozkvetlé jabloně teď vypadají asi takhle:

Zde vidíte detailní záběr aktuálních květů...

A tak je vše nafoceno jen v trávě. Ale teď už konec vykecávání - vrhněme se na knihy! :)

Knihy, které jsem si koupila:
Toto je jediná kniha, která mi přibyla za měsíc březen. Mohli jste ji vidět již v Unboxingu.

Další kniha do mé Holdstockovské sbírky a zároveň kniha, kterou aktuálně čtu.

A ještě jedna kniha od Holdstocka! :)

Knihy, které jsem dostala:
Tuto knihu jsem dostala od Marky při vzájemném swapu (stále jsem se ještě nedostala k videu, protože jsem zjistila, že všechny videa budu muset přeformátovat :/) To 3.11. je právě takové naše Okay., proto jsem to tam stále nechala nalepené.

Pikovou dámu i následující knihy mám z festivalu Literatura žije, kde jsem byla dobrovolnicí a kde se rozdávají knihy zadarmo.

Našla jsem tam i tento poklad - to vydání je úchvatné! :3

Tato kniha byla takovým počátečním nadšením, ale nakonec mě tolik nezaujala.

Každopádně tato kniha je už lepší - všichni jistě víte, jak mám ráda kelty ;)

No a to je vše. Zde ještě jedna společná fotka.

Snad se vám chvástačka líbila. Budu ráda když se nějak vyjádříte ke knihám - která se vám líbily, které byste chtěly, které vás zaujaly,...

A já zase utíkám za "svou" Francouzkou!
Au revoir! :*

7 komentářů:

  1. Jé, ty sis ty nálepky nechala? To jsem ráda a teď se usmívám jako blázen :D
    I ostatní knihy vypadají pěkně, i když žádnou jsem nečetla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No samozřejmě! Je to takové milé vzpomínkové :)

      Vymazat
  2. Páni, to je hodně knih!
    Moc se mi líbí ty nálepky a fotka aktuálního květu mě opravdu pobavila! :D
    Ani jednu knížku jsem bohužel nečetla, ale vypadají zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ale je potřeba vzít v úvahu, že jsem čtyři dostala :D Každopádně z nich mám radost :)
      Tak to jsem ráda, že jsem tě pobavila :)

      Vymazat
  3. Ty knížky vypadají skvěle, hlavně to vydání Jule Verne ti vážně závidím. :) Skvělý přírustek do sbírky!

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny vypadají opravdu krásně. Nějaké však ani neznám :)

    OdpovědětVymazat