středa 18. března 2015

Měsíční chvástačka | Únor 2015

V únoru jsem si moc knih nepořídila.
V skutečnosti mi přibyly jen tři knihy, jedna audio kniha a jeden e-book. A u všeho se jednalo o recenzní výtisky.

Recenzní výtisky:
Recenzní výtisk od Fragmentu. Velmi pozitivní recenzi si už můžete přečíst na blogu :).

Taktéž od Fragmentu. Už i na tuto knihu naleznete recenzi na blogu.

Toto je recenzní kniha od MOBY a je to další do série již zrecenzovaných

Byla jsem vybrána jako recenzentka Dánovi knihy Bestie. Tuto knihu jsme však ještě ani neměla čas začít číst... :(

Tento e-book mám od KNIHCENTRA. Musím se přiznat, že se do knihy zatím vůbec nemohu začít. Tak uvidíme, co ukážou další strany...

Všechny knihy pohromadě :)


Četli jste něco z toho? Nebo máte knihu doma či byste si ji chtěli pořídit?
A jaké knihy přibyli vám?

12 komentářů:

  1. Mám doma HG a ráda bych si přečetla Bestii :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento díl HG mi také tento měsíc přibyl do poličky :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jé moc pěkné kousky. :) Hunger games mám moc ráda. :) Temné bratrstvo si chci přečíst, tak jsem moc zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti závidím Hunger Games. Skvělé přírůstky. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super prírastky! Z týchto kníh som čítal len HG, ktoré neskutočne milujem! :))
    www.universeofwonderfulbooks.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Četla jsem (originálně) jenom Hunger Games a žádná z ostatních knih mě zatím neláká...

    OdpovědětVymazat
  7. Hunger games mi taky tento měsíc z Fragmentu přišla! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Temné bratrstvo byl průměr. Popravdě mě to bavilo jen trochu. Škoda

    OdpovědětVymazat
  9. Celkem by mě zajímala kniha Bestie. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné knížky :). Jen mě překvapila ta dětská :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Bestii mohu doporučit, četl jsem a není to vůbec špatné. Dominik Dán psát umí, jen píše takovým svým způsobem. Chvíli mi trvalo, než jsem si zvykl, potom to ale člověka vtáhne do děje. Četl jsem více jeho knih a mohu ho jako autora jen doporučit.

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíc mě zaujala knížka Bestie. :)

    OdpovědětVymazat