středa 7. ledna 2015

THIS or THAT tag

Na tento tag jsem narazila zde a řekla jsem si, že je poměrně zajímavý, takže ho vyplním.


THRILLER X ROMANTIKA
Myslím si, že většina z vás již ví, že já na romantiku moc nejsem. Takže jednoznačně volím thrillery

VLASTNÍ KNIHY X KNIHOVNA
Tak to je asi jasné, ne? Vlastní kniha je mnohem lepší! Tím však nechci říci, že nemám ráda knihovny. Někdy se mi stává, že si knihu z knihovny tak zamiluji, že si jí posléze musím pořídit i domů.

AUTOR X AUTORKA
Dle mého je to úplně jedno. Myslím si, že nezáleží na pohlaví. Každopádně pokud se pro jedno musím rozhodnout, rozhodnu se pro autora a to z jediného důvodu - jsem žena ;)

BICHLE X POVÍDKY
Rozhodně bichle. Já osobně povídky moc nemusím, protože mě štve, že jsou tak krátké. Každopádně některé povídky rozhodně stojí za přečtení více, než něktěré bichle. I přesto bichle zůstávají mými favority.

ČEŠTÍ AUTOŘI X ZAHRANIČNÍ AUTOŘI
Zahraniční... Je to ovšem i  toho důvodu, že je širší nabídka, protože zahraniční jsou jak němečtí, tak angličtí i francouzští... Zkrátka je spousta jiných zemí a spousta možnostní výběru. Upřímně si myslím, že i lidé v cizině by vybrali spíše zahraniční autory než své vlastní.
I přesto si ráda přečtu knihy od českých autorů, ačkoliv je nečtu tak často.

TWILIGHT X ŠKOLA NOCI
Nečetla jsem ani jedno, takže nevím. Já osobně na ty upíry moc nejsem (možná je to tím, že jsou v módě), takže se ani na jednu sérii nechystám. Ale tak u twilight jsem viděla alespoň film, takže volím tuto sérii.

HLAVNÍ HRDINA X HLAVNÍ HRDINKA
To je pro mě docela těžké posoudit. Ačkoliv do hrdinky se většinou lépe vžiji, mám raději kluky. A teď to nemyslím nějak sexuálně, nýbrž tak, že mám i více kamarádů kluků. Dokonce i v mé "top katagorii kamarádů" mám více kluků. Zkrátka jsem jimy byla vychována a rozumím si s nimi víc.

SOUČASNOST X HISTORIE
Ačkoliv má oboje své kouzlo, rozhodla jsem se spíše pro historii, protože dějepis mám moc ráda a baví mne pozorovat jak lidé žili. Nejraději mám pravěk, středověk a 17-19. století

NÁŠ (BĚŽNÝ) SVĚT X NOVÝ (FANTASY) SVĚT
Zde mám podobný názor jako v předchozí otázce. Ráda čtu knihy jak z našeho světa, tak z nereálných končin. Ale vzhledem k tomu, že jsem příznivce fantasy a snílek, volím tedy nový svět.

ZÁPORÁK ŽENA X ZÁPORÁK MUŽ
Uáá, další těžké rozhodování. Ale tentokrát asi zvolím spíše ženu, protože ženské pohlaví se mi zkrátka k těm záporákům hodí více.

2 komentáře:

  1. Zajímavý TAG, často bych se rozhodla jinak... Zaujaly mě Tvé odpovědi :)

    OdpovědětVymazat
  2. S těmi ženami záporačkami je to dost zajímavá volba! Já se teda (třeba v hororech a tak) taky vždycky víc bojím, když je zlá žena.. nevím proč, ale mám to tak :)

    OdpovědětVymazat