sobota 13. září 2014

Život byl pes

Autor: Helena Rytířová
Rok vydání: 2012
Nakladatelství: Fragment
ISBN: 978-80-253-1407-4
Počet stran: 112

Anotace: Tak tady jsem! Já, pes Život! Mysleli jste snad, že to nezvládnu? To bych se nesměl jmenovat Život. Dokázal jsem spoustu věcí... Najít cestu zpátky k paničce, a když jsem se ztratil, dokonce jsem potkal i psí lásku. Také jsem paničku rozesmál vždy, když byla smutná. Cestu do její postele znám dokonale. Ale hlavně doufám, že jsem jí svou přítomností zvládl také obohatit život.



Kniha mne zaujala jak svým námětem, tak i krásnou obálkou, kterou nakreslil Tomáš Bím.
Líbí se mi, že je kniha opravdu inspirována příběhem psa Života, který to neměl vždy úplně jednoduché.

Vzhledem k tomu, jak je kniha tenoučká, zvládnete ji přečíst během jednoho dne. Navíc je kniha i krásně napsána, což vám čtení ještě o něco usnadní.
V knize se mi obzvláště líbili některé "psí fráze", jako například: No to mě podrb!

Knihu doporučuji jako oddechovou četbu, při které se nasmějete i si trochu postesknete.

Myslím si, že žádný pejskař by si knihu neměl nechat ujít. V příběhu skvěle vidíte, jak je pes přítelem nejvěrnějším a že i když třeba nemá úplně nejlepší péči, svého páníčka má i přesto moc rád.
Možná, že kniha i přiměje někoho, aby se zašel podívat do nejbližšího útulku a odvedl si z něj nějakého pejska. V českých útulcích čeká spousta zvířat na své nové páníčky, tak proč byste jim nemohli poskytnout domov zrovna vy?

Takže pejskaři, teď vezměte svého mazlíčka na procházku a cestou se stavte pro tuto knihu. Ať uděláte radost sobě i vašemu pejskovi.


Celkové hodnocení: 4/5

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.

2 komentáře:

  1. Keď som uvidela obálku tejto knihy, vôbec ma kniha nelákala, ale po prečítaní tvojej recenzie som dostala chuť na niečo oddychové, pri čom sa veľa nasmejem. :) Ďakujem. Pekná recenzia. :)

    OdpovědětVymazat