pátek 12. září 2014

Outsider (Tommy a Tarra #1) [E-book]

Autor: Nikki Finn
Žánr: YA, román
Rok vydání: 2014
Počet stran: 212

Anotace: Jeden student.
Jedna mladičká učitelka.
Jeden krutý otec.
Jedna zakázaná láska.

Thomas Hutchins žije bez matky po boku násilnického otce, se kterým se neustále stěhuje. Nemá tak žádné přátele a jedinou útěchou je mu to, že se po skončení školy osamostatní a nějakým způsobem začne znovu žít. To by mu však na nové škole nesměla do cesty přijít půvabná učitelka Tara Jordan, která splňuje všechny jeho představy. Thomas se pouští do zakázané hry a je natolik posedlý myšlenkami o ní, že přehlíží drobná tajemství, které Taru zahalují. A malá tajemství jak známo vedou k jedné velké pravdě.


Upřímně musím říct, že to byla kniha úplně jiného žánru, než jsem zvyklá. S tím jsem do toho šla, protože jsem byla zvědavá, jak se kniha Nikki povedla.

Na začátek bych také chtěla pochválit obálku, kterou si Nikki dělala sama. Je jednoduchá a hezká. Opravdu poklona.

Když jsem knihu otevřela, říkala jsem si, že těch dvě stě stránek mi nějakou dobu vydrží. Po chvíli jsem však zjistila, že na každé stránce je tak málo textu, že to asi až tak na dlouho nebude. Nemýlila jsem se - během dne jsem ji měla přečtenou. Na mé poměry byla kniha taková málo obsáhlá. Holt jsem zvyklá na něco jiného.

Co se postav týče, měla jsem je ráda. Nebyla mě nesympatická postava. Dokonce ani Thomasův otec mi nebyl nesympatický, což možná být měl.


Moc mě potěšil nečekaný konec. Na začátku si totiž myslíte, že se jedná jen o jednoduchý námět zakázané lásky, ale na konci zjistíte, že je to o něco komplikovanější. Vždy mám ráda, když se stane něco, co nečekáte. Avšak byla jsem zmatena. Také jsem na konci knihy zjistila, že vlastně vůbec nevím co je pravda a co ne. A to je hlavním důvodem, proč se těším na další díl. Chci vědět, jak to všechno bylo a jak to bude dál.


Nápad je dobrý, jen to zpracování by chtělo ještě možná trochu vylepšit. Ale nedovedu přesně říct, co mi na knize vadilo. Zkrátka jsem asi čekala víc. Avšak myslím, že fanoušci YA ji určitě ocení.

Touto recenzí nechci Nikki nijak odradit či kritizovat. Hlavně piš dál, s každou větou to bude jen a jen lepší! :)


Celkové hodnocení: 3/5

Žádné komentáře:

Okomentovat