pátek 12. září 2014

Magic of the Angels [EN]

Autor: Jacqueline Rayner
Žánr: Sci-fi
Rok vydání: 2012
Nakladatelství: BBC
ISBN: 1849902860
Počet stran: 110

Anotace (volný překlad): Když Doktor, Amy a Rory uvidí úžasný kouzelnický výkon, Doktor si myslí, že ví, proč mizí tolik mladých dívek z okolí Londýna. Spojí se s obyvateli domova důchodců, aby odhalili pravdu. Přátelé se ocitnou tváří v tvář Plačícímu anděly. Ať se stane cokoliv - nemrkej!



Plačící andělé mě vždycky děsili. Což znamená, že mě zároveň i přitahovali. Proto mě tak trochu zklamalo, že přímo s andělem se v knize setkáme jen na pár malých okamžiků. Avšak asi to ani jinak nešlo, když celá kniha má jen 110 stran.

Co se děje týče, přišel mi spíše takový oddechový. Zkrátka ideální kniha, kterou otevřete po náročném dni.

Angličtina také nebyla příliš složitá. Jedinou komplikací byl snad jen minulý čas, ve kterém je celá kniha napsána. Občas mi to dělalo trochu problém, ale není to nic, s čím byste se nevypořádali.

Kniha jako taková se mi líbila, ale upřímně chápu, že zrovna tento příběh nebyl zfilmován. V seriálu je totiž většina dílů o mnoho lepších a také tak nějak akčnějších. Avšak ani seriálu by neuškodilo, kdyby se tam čas od času objevil i nějaký oddechový díl. Ale zase by se to nesmělo přehánět - maximálně jeden v sérii.


Celkové hodnocení: 3/5


3 komentáře:

  1. Tuhle knížku jsem četla a dost mi líbila. :) Na to, že je to QuickReads mi přišla vážně dobrá, třebaže jistě, jsou lepší Doctorovské knihy. A myslím, že v každé sérii se nějaký ten oddechový díl objeví. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Doctor!! Můj Doctor! Já mám s angličtinou problémy, takže si počkám, až mi knihy přeloží do češtiny a budu je kupovat a začnu Závojem smutku. Sice prý taky není žádná bomba, ale je to Doctor! A jsem fakt ráda, že si s překlady dávají tu práci. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus to, třeba bys tu angličtinu zvládla ;)
      Ano, závoj smutku už mám také doma, ale zatím jsem se k němu nedostala

      Vymazat