pátek 12. září 2014

Klíč ke štěstí

Autor: Irina Semina
Žánr: Odborná literatura
Rok vydání: 2013
Nakladatelství: Fragment
ISBN: 978-80-253-1655-9
Počet stran: 69

Anotace: Myslíte si, že cesta ke štěstí je zdlouhavá a výsledek nejistý? Přesvědčíme vás, že být šťastná je snadné! Rady, motta a citáty vám ukážou správný způsob, jak prožít dny naplno. Naučte se dívat na svět kolem sebe jinak a najděte svůj klíč ke štěstí!



Zajímal mě hlavně autorky názor na štěstí. Samozřejmě jsem byla zvědavá i na rady, které nám autorka může poskytnout a zda slova "Kniha, která vám změní život", která se vyskytují hned na obálce, splní to, co říkají.

Nejprve bych se asi vyjádřila ke vzhledu knihy. Obal na mě působí dobrým uklidňujícím dojmem, avšak musím uznat, že by se možná hodil lépe na obal nějaké pohádky než takové, dá se říci, odborné literatury. Vnitřní grafická úprava mé neuvěřitelně zklamala. Přišla mi hrozně odbytá. Navíc si myslím, že tam bylo zbytečně mnoho prvků, které se vzájemně tak nějak bily.

Co se samotné myšlenky týče, zdá se mi, že celá kniha je jen o jedné radě. Ano, ta rada je účinná, funguje, ale myslím si, že toto mělo být vydáno spíše jako nějaký článek. V takovém případě bych ho dozajista hodnotila kladně. Na knihu se mi to však tak dobré nezdá.

V knize se mi asi nejvíce líbil úvodní příběh, ačkoliv i ten mohl být podle mého napsaný lépe.

Kniha je v rámci možností zpracována jako zápisník, i když kdyby se tam nacházelo více místa na psaní, neuškodilo by to.

Ze začátku jsem byla rozhodnuta knihu obodovat třemi hvězdičkami, avšak po nějakém tom odstupu ji bohužel musím věnovat hvězdičky jen dvě. Pokud vám však hodně schází pozitivní myšlení, knihu si určitě přečtěte. Já, jakožto optimistický člověk, sice nemohu říct, že slova na obálce pro mne byla pravdivá, avšak pro někoho z vás by dozajista být mohla.


Celkové hodnocení: 2/5

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.

Žádné komentáře:

Okomentovat