úterý 10. října 2017

Soutěž o záložky

Mám radost z dosaženého milníku 400 sledujících na instagramu a tak pořádám mezinárodní soutěž o tyto 3 záložky.  Češi a Slováci mají jisté zvýhodnění - kromě instagramu se můžete zúčastnit také soutěže tady na facebooku a na mém blogu!

Podmínkou je mě sledovat přes "Pravidelné čtenáře" (vpravo v menu) a odkaz na tuto soutěž veřejně sdílet. Pokud se již účastníte soutěže na facebooku či na instagramu, je potřeba sdílet soutěž jinde (např na blogu ve formě článku či v menu, na twitteru, ...). Do komentáře mi pak napište, pod jakým jménem mě sledujete a vložte odkaz na sdílenou soutěž. Jako nepovinnou položku mi do komentáře můžete připsat, jak jste na můj blog narazili, či případně nějaký vzkaz.

Soutěž trvá do 26. října a celkem budou 3 výherci - jeden z instagramu, jeden z facbooku a jeden z blogu.
Přeji hodně štěstí a děkuji za vaši podporu! :)


2 komentáře:

  1. Moc díky za soutěž a gratuluju ke krásnému číslu :) Jak jsem na tvůj blog narazila už popravdě ani nevím, je to dávno :D Ale díky ti za všechny krásné zážitky, od pohledů, přes swap (musíme zkusit 2.0!), po výlet. My M. musíme držet při sobě, takže sdílím na FB blogu (https://www.facebook.com/markybooks/posts/1428001847248021) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Také nedokážu říci, jak jsme na sebe narazily, ale rozhodně jsme ráda, že se to stalo :) Swap bychom rozhodně zase uspořádat měly, třeba narozeninový či vánoční ;) A děkuji za zapojení se, zatím to vypadá, že losování bude velmi jednoduché ;) :D

      Vymazat